Met een virtual office in Amsterdam scherm je je woonadres af
Met behulp van een virtueel kantoor blijft thuis ook echt thuis.
Grote stapels post die op je thuisadres worden bezorgd: bij veel ondernemers die vanuit huis werken, levert dit nogal eens irritatie op. Nog vervelender is het echter, wanneer zich op je privéadres klanten en partners aandienen. De succesvolste ondernemers weten hoe belangrijk het is om een gezonde werk-privébalans te behouden. Een virtual office in Amsterdam helpt je daarmee. Met een eenvoudige inschrijving bij Kantooradreshuren24 zorg je ervoor dat jouw woonadres afgeschermd blijft.
Een virtual office in Amsterdam kost je als ondernemer slechts een fractie van reguliere kantoorhuur
Een maandelijkse lastenverlaging betekent meer kunnen investeren in je bedrijf
Betaal maandelijks
Betaal jaarlijks
Pakket op maat
Standaard lage kosten
Kantooradreshuren24 staat voor heldere communicatie. Bij ons heb je geen last van kleine lettertjes. De prijzen die je op onze website ziet, zijn de daadwerkelijke maandelijkse huurprijzen (exclusief btw). Voor een maandabonnement geldt een bedrag van € 34,95 en voor een jaarabonnement betaal je maandelijks slechts € 23,90. In dat laatste geval betaal je ook geen borg. De keuze uit deze twee verschillende pakketten geeft iedere ondernemer de flexibiliteit die hij nodig heeft. Onze postservice is altijd inclusief.
Wekelijkse postscans
Gebruik je het adres van onze virtual office in Amsterdam als inschrijfadres voor de Kamer van Koophandel, dan betekent dit dat je daar ook correspondentie op zult ontvangen. Onze medewerkers dragen er zorg voor dat al je poststukken zorgvuldig worden gescand. Je ontvangt de scans wekelijks op het e-mailadres dat je aan ons opgeeft. Wil je je poststukken graag fysiek ontvangen? Ook dat kan. Voor een meerprijs van € 7,50 sturen we deze wekelijks naar je toe.
Tevreden
Uitstekend
Bespaart me veel geld
Goed(koop)
Geweldige service
Voordelig
Wekelijkse postservice
Een virtual office in Amsterdam levert je verschillende voordelen op. Voor veel ondernemers is de lastenbesparing een belangrijke reden om voor een virtueel kantoor te stappen, maar ook het beschermen van de privacy wordt vaak als reden aangevoerd. Bovendien heb je geen omkijken meer naar je fysieke poststukken én wordt je bedrijf geassocieerd met een verzorgde locatie in de hoofdstad. Dat betekent een virtual office in Amsterdam tegelijkertijd een goede zet op het gebied van marketing is.
Meerdere inschrijvingen mogelijk
Een virtual office in Amsterdam is geen vaste kantoorruimte, maar wel een fysieke. Daarmee voldoe je met jouw virtuele kantoor van Kantooradreshuren24 aan de vereisten die hieraan door de Kamer van Koophandel worden gesteld. Het kantoor is het virtuele juridische adres van je onderneming en tegelijkertijd je postadres. Dit maakt het een ideale oplossing voor ondernemers die zich binnen én buiten Nederland bevinden en voor het Handelsregister een fysieke locatie nodig hebben, maar niet de verplichtingen van een traditionele kantoorruimte kunnen of willen aangaan.
Jouw onderneming vanaf elke denkbare locatie runnen en tegelijkertijd profiteren van de professionele uitstraling van een fysiek kantoor
Een virtual office in Amsterdam is geschikt voor bedrijven binnen iedere branche. Geen hoge huurkosten, geen nutskosten, maar wel maximale vrijheid.
Over een virtual office in Amsterdam en daarmee over een inschrijfadres en postadres voor de Kamer van Koophandel beschikken? Dat regel je bij Kantooradreshuren24 in een handomdraai. Bepaal welke van onze pakketten je voorkeur heeft en vraag deze online aan. In een volgende stap doorlopen we een identiteitscontrole en ontvang je van ons een factuur en de voorlopige overeenkomst. Na betaling ontvang je direct de definitieve versie en is jouw virtual office in Amsterdam een feit.